Tidsfördriv

Jag tycker själv att jag är bra på ganska mycket saker, men jag är så fruktansvärt dålig på det jag egentligen skulle behöva vara bäst på: nämligen att plugga. Istället väljer jag alltid att jobba om jag kan, sova, träna, facebooka, u name it. Den senaste tiden har det blivit mycket youtube-karaoke och gimp-pill med bilder.

Men eftersom jag var och lämnade blod igår och konstaterade att jag är A+, vilket man skulle kunna tolka som den bästa blodgruppen om man nu skulle ranka blodgrupper. A+ borde liksom vara MVG, straight-A-student, och det borde ju räcka tycker man! Är man ett A+-barn av naturen, i generna(!) borde väl det här med plugg komma lite av sig självt...eller?

Hmm det kan ju vara så att det inte funkar på det sättet. Men visst vore det gött om det gjorde det! Förutom för alla stackare som är O (loooosers).

Idag har jag i alla fall redan hunnit tjäna 500 spänn genom att hjälpa en kompis med en kundlunch. Jag fick köpa blommor, frukt, lägga upp mat, plocka undan och se till att allt såg fint ut. Sånt är jag bra på! Detaljer och fix!
Inte plugga nationalekonomi (eller vad det nu är tänkt att jag ska läsa).

Och så har jag gimpat lite förstås!







DE här gimpade jag igår:







Nu blir det lite karaoke och SEN ska jag plugga! Behöver bara någonting pseudosmart att säga på seminariet imorgon, sen är jag hemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillade bilden med blått, dom andra såg läskiga ut. Men det är bra att öva :)

2009-09-17 @ 09:31:49
Postat av: E

Tack..tror jag..vem du nu är...

2009-09-17 @ 13:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0