Who am I kidding?

När jag nu tre mornar i rad satt alarmet på 06.20 och någonstans trott att jag skulle pallra mig iväg till gymmet då...
Jag är ingen morgonmänniska, det bara är så! Men kanske imorgon...Nej! Idag blev det seminarium och jobb istället för träning, men imorn tänkte jag kanske ge mig på dödskombinationen core - step/muskel. Ok, det här var sjukt ointressant, men mitt liv är rätt ointressant just nu. Allt lunkar på som vanligt. Fixar lite med bröllopsplaneringen här och där, styr upp lite middagar och så där, pluggar som vanligt alldeles för lite. Inget nytt med andra ord.

Vi hade två gamla vänner till P över på middag igår, den ena har nyss gått ut med att hon är gravid. Väldigt oplanerat och spännande. Känns alltid lika lättande när folk som inte är superorganiserade och jättejätteförberedda på det skaffar barn. Det kanske är det man skulle göra egentligen, skita i jobb och drömmar och bli mamma. Som Anna Anka - kvinnan med världens mest idiotiska namn och retliga personlighet. Hon verkar ju nöjd. Problemet är väl i så fall bara att jag inte lyckats knipa en lika rik man som hon. Han har dock många andra kvalitéer (min blivande man alltså, jag vet ingenting om Pauls kvalitéer men han har säkert någon förutom sina miljoner...kanske), t ex att han vill vara gift med en intellektuellt stimulerande människa och inte en upplåsbar Barbara.

Hoppas jag i alla fall!



Hon är en väldigt fascinerande varelse, även om jag någonstans tror att hon kör ett Bigbrother-knep och kryddar till alla sina åsikter till absurdum för att få hänga kvar i media så länge som möjligt. Jag hoppas det i alla fall för hon får inte vara så jäkla dum i huvudet som hon verkar här: http://www.newsmill.se/artikel/2009/09/16/jag-vill-bli-en-forebild-svenska-kvinnor

Och som vi diskuterade på middagen igår angående artikeln: hur svårt kan det egentligen vara att hålla en 70-årig man sexuellt tillfredsställd? Alltså förutsatt att man har tillräckligt lite självrespekt för att överhuvudtaget kunna ligga med honom, så kan det ju inte handla om mer än någon gång i månaden?

Ja, stackars svenska män som måste dras med dessa intellektuellt utmanande kvinnor! Och i så många fall finns det inte så mycket som en avsugning vid mållinjen. Att de övertaget tycker att det är värt att leka med oss. Fascinerande!

USA är verkligen drömmarnas land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0