Bestyr

Igår gjorde jag någonting jag aldrig gjort förut. Jag köpte en bröllopsklänning.
Man kan nog säga att det var kärlek vid första ögonkastet. Där var den, den där som jag inte visste att jag letade efter, i första butiken. Hade inte förväntat mig att det skulle gå så lätt, inte så där på en dag. Men det gjorde det. Och jag älskar den!

Den är ganska speciell, hjärtformad och axelbandslös upptill, rosett i midjan och asymetrisk kjol med världens finaste spetsunderkjol. Tråkigt att jag bara kommer använda den en gång.

Nu står jag i valet och kvalet om jag ska ha slöja, flor eller bara blommor. Allt är ju så himla fint, hur ska man välja?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter jättefin! Jag vågar inte ens tänka på att välja brudklänning. Däremot är jag ganska säker på att det bara blir blommor eller nåt sånt i håret, annars kommer jag känna mig utklädd.

Du kan ju bära upp extravaganta saker, så kör hårt! :)

Var hittade du klänningen nånstans (fiskar tips)?

2010-02-08 @ 09:14:45
URL: http://appledear.blogspot.com
Postat av: E

På Kik på st eriksgatan 96. Liten egen atelje med schyssta priser. Hittade massor jag ville ha, men med tanke på hur lite jag kommer använda den så kände jag mig tvungen att nöja mig med en klänning.



Du borde gå ut och kika lite, det är jätteroligt och så vet du lite vad du är ute efter när det väl är dags. Det blev liksom lite mer på riktigt när jag stod där i provrummet.

De har tre månaders leveranstid också så man får inte vara ute i sista minuten.



Lycka till!

2010-02-08 @ 13:19:50
Postat av: Maria

Du skulle passa i flor tror jag!



Kram på dä

2010-02-12 @ 09:29:22
Postat av: E

Det är himla snyggt!

2010-02-12 @ 09:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0