Hollywood baby

Det här är så mycket roligare att syssla med än att läsa om demokratiseringsteorier.
Det är lite fascinerande att det alltid dyker upp nya personer beroende på vilken bild man lägger upp. Testade tex med en bild där jag hade rätt mycket eyeliner, då dök det upp fem-sex asiatiska ansikten. Men de som alltid dök upp var Charlize Theron och Salma Blair. Charlize fick jag alltid höra att jag var lik för några år sedan, framförallt som brunett. Hade ju faktiskt Aeon flux-frilla ett tag. Och min mamma började alltid gråta när hon tar livet av sig i Djävulens advokat eftersom hon tyckte att det påminde så mycket om mig. Men på senare tid har jag inte fått höra det så mycket.
Det skulle vara kul att verkligen ha en Hollywood-dubbelgångare, som Tanja tex som verkligen är jättelik Dexter!



Ett väldigt effektivt sätt att slösa bort en förmiddag på i alla fall! Gå in på Myheritage och kolla vem du är lik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0