Work work

Gaaaaaaaaaaah varför sa ingen till mig att bröllop innebär så jäkla mycket arbete?! Idag har jag letat adresser, köpt kuvert, köpt frimärken (för 750 kronor!), skrivit adresser, pillat på små gulliga hjärtan på kuverten, skrivit avsändare på alla kuvert, slickat igen alla kuvert, rättelse en fjärdedel av alla kuvert! Såååå jobbigt! Första kuvertet var lite mysigt men gud! jag dör! P får göra resterande 60 inbjudningar...

Nästa vecka kommer bli en galen bröllopsvecka. Jag ska ut till restaurangen på tisdag och bestämma typ allt (valde en tidig tid så att P är kvar på jobbet...hihihi...jag får bestämma allt...hihihi), åka till mörby och titta på brudbukett (jag vet, man måste tydligen göra det flera månader i förväg. crazy) och titta på vigselringar! Det ska bli kul.

Nästa vecka börjar en ny kurs så jag räknar med att ha rätt mycket tid över. Mitt nya studieprojekt är nämligen att inte börja plugga förrän jag fått hemtentan. Jag tror att det kommer bli en grym vår.

Imorgon kommer bli en grym kväll! P's födelsedagsfest går av stapeln kl sju i en superläcker lägenhet på högbergsgatan, med stort dansgolv, fri bar och eventuellt singstar. Kan ju inte gå fel. Så ikväll blir det lugn hemmakväll med någon av alla bra filmer jag laddat ner med Malins supersnabba bredband. Awesome!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0