Vintervärk

Dagar som denna kan ingen begära att man ska göra någonting produktivt överhuvudtaget. Det enda som känns rimligt just nu är att tappa upp ett varmt mysigt bad och krypa ner med en härlig ny bok.
Jag tänker skämma bort mitt hår med en inpackning och en shampookaka från Lush och ansiktet med en rengörande och återfuktande mask (också från Lush).
P läste ett utdrag från något "repotage" som hette typ Tio saker jag hatar med min flickvän, där just en av punkterna var flickvänners till synes omättliga behov av skönhetsprodukter som ofta leder till att männens utrymme i badrumsskåpet inskränks till en tjugondel ungefär. Tydligen upplevs detta som ett problem från den andra sidan.
Kan inte förklara det älskling, det bara är så att vi behöver dem. För att vi förtjänar dem. Gilla läget.



Den här boken kommer få följa med ner i badkaret idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0