Ja nu jävlar!

Ja, om jag nu har några läsare kvar trots att jag skriver så otroligt sällan, så kan jag berätta för er att jag haft en väldigt mysig dag! Jag gick till gymmet på första gången på fyra (!) månader och var helt beredd på att det skulle vara asjobbigt och hemskt. Men det var det inte. Det var jätteskönt! Jag sprang utan problem tre km och styrketränade i en timme och jag känner faktiskt redan att min hållning har blivit bättre och benen lite starkare. Jag är dock fullt medveten om att morgondagen kommer bli ett helvete som det alltid är när man använt sina ack så ovana muskler till någonting mer avancerat än att springa till tunnelbanan. Men än så länge mår jag bra!

Det bästa var när jag kom ut från gymmet med ipodlurarna i öronen och inser att vinterjackan är på tok för varm. Det är plusgrader och solen skiner! Fasiken va gött det kändes!

När jag kom hem bokade jag (i samråd med mamma) båt och buss till bröllopet och hux flux är nästan allt bokat! Vi kommer åka sightseeingbåt från gamla stan ut till Telegrafberget, ingen mingelbåt direkt men då sparade vi in 17 000 på skumpa från Strömma kanal (eftersom man inte får ta med sig egen dryck på deras båtar). Istället blir det en snabb drink på bryggan när vi kommer fram! Det kommer bli världens hetsigaste och förhoppningsvis bästa dag ;)

Istället för att blogga här bloggar jag istället lite grann på vår bröllopshemsida, där får ni gärna kika in om ni vill. Den är långt ifrån klar, och ingen har fått adressen till den än (den kommer stå i inbjudningskorten). Men jag försöker skriva lite om hur planeringen går och så, och så kommer det finnas färdbeskrivningar, bilder och gästbok. Titta in och lämna en liten kommentar så blir vi så glada så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0