Och just det!

Min bröllopsklänning är klar! De ringde från butiken idag och jag ska dit och hämta den på måndag!
Har en känsla av att jag aldrig kommer att vilja ta av mig den, så fin är den! Och nu kan jag börja titta på korsetter och underkläder och accessoarer och allt sånt som ska till. Så himla härligt!
Dessutom blev tärnklänningarna klara förra veckan också och de blev jättefina. Har bara sett en av dem på en tärna men det blir nog superbra tror jag.
Om två-tre veckor blir det tårtprovsmakning hos Teresa som ska baka tårtor och macaroner till bröllopsmiddagen. Jag har fått välja smakerna till macaronerna: citron/fläder, rabarber och viol/lakrits. Vad tror ni om det? Smaskens tror jag! Hon är så söt, har köpt en mandelkvarn och allting för att kunna baka dem så bra som möjligt! Jag har stort förtroende för henne. Tårtan kommer nog också bli jättefin, fast vi har inte riktigt bestämt hur den ska se ut och smaka än. Har ni några förslag?
Måste komma ihåg att göra en laktos-/gelatinfri tårta också till Elli och Meema bland annat. Älskar verkligen att planera sånt här! Jag förstår inte hur folk kan bli stressade av att planera bröllop, det är ju bara jättetrevligt!
Fast jag tycker att Victoria och Daniel snor lite av vår thunder faktiskt. Jag vill ju också ha specialdesignade serviser och chokladaskar och allt vad det nu är. Varför skulle deras bröllop vara så himla viktigt liksom? En over-the-hill-prinsessa och en lantis...vem bryr sig om det? Vårt bröllop är ju mycket viktigare. Jag kan garantera att det kommer bli sååå mycket roligare i alla fall! Så det så.


Kommentarer
Postat av: P.

ja, för er som är bjudna alltså. för er andra blir det nog likadant minus tv bevakningen. vi funderar på att streama vigseln live över nätet för att ge även er en glimt av äkta kärlek.

2010-05-28 @ 21:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0